lørdag den 17. marts 2012

Craft it forward - bliver det din?


For 14 dage siden var jeg så heldig at være den første til at lægge en kommentar hos "A butterfly in my hair" hvorved jeg fil meldt mig til "craft it forward". I onsdags kom så den fineste pakke fra Vibeke. Lækre pulsvarmere i en smuk dybrød farve, et fint lille bogmærke og en nålepude i smukt liberty stof. Tusind tak Vibeke. Det er en meget fin pakke.

Nu er det så min tur. Jeg vil sende en hjemmegjort overraskelse til de første fem som lægger en fin kommentar til dette indlæg.

VIGTIGT er dog at man skal have en blog for at deltage. Efter at have modtaget en surprise pakke fra mig skal du blogge om den og fortsætte legen ved at sende en hjemmelavet overraskelse til de første fem som lægger en kommentar til indlægget. Det kan være hvad som helst, så længe det er hjemmelavet og sendt ud inden 2012 er slut.

5 kommentarer:

  1. Heldige dig! Jeg ved, at du sætter stor pris på gaven fra Vibeke. Nyd søndagen!

    SvarSlet
  2. kjære deg

    jeg er SÅ glad for at høre at du likte min pakke
    marie-louise!: )

    ønsker deg en fin start på den nye uken,
    varm klem
    vibeke

    SvarSlet
  3. Hov, jeg vil meget gerne være med,
    du må være smuttede forbi mit falkeblik;0)
    Kh Pia

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne være med :0)

    SvarSlet